Zwroty i Reklamacje
Zwroty
Na odstąpienie od umowy zakupu i dokonanie zwrotu masz 60 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą posiadać uszkodzeń ani śladów użytkowania. Dokonując zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do paczki.
Przykładowy wzór formularza zwrotu znajdziesz poniżej (dokument otworzy się w nowym oknie – prosimy go pobrać i wypełnić).
Formularz do pobrania: Formularz Zwrotu w sklepie GradeUP.
Adres do wysyłki:
SKLEP INTERNETOWY – GRADEUP.PL
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
Otrzymany produkt należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 60 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli odeślesz produkt przed upływem 60 dni.
Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Kupujący. Odpowiadasz jedynie za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
W GradeUP czas na zwrot to aż 60 dni.
Jako Konsument mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną).
Oświadczenie można przesłać:
- pisemnie na adres: GRADEUP.PL, ul. Droga Hrabska 6/20, 05-090 Falenty Nowe
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W żadnym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanej rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Reklamacje
Klient będący Konsumentem może, według własnego wyboru, skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z uprawnień z tytułu rękojmi.
Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców prywatnych.
W przypadku zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o przesłanie wiadomości na adres: [email protected] z dopiskiem "reklamacja", wraz z datą, opisem okoliczności powstania nieprawidłowości oraz wskazaniem żądania Klienta dotyczącego sposobu jej naprawienia.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego lub odebrania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.